План роботи на 2019-2020 навчальний рік
План роботи на 2018-2019 навчальний рік
План роботи РМО на квітень 2018 р.
План роботи РМО на січень 2018 р.
План роботи РМО на листопад 2017 р.
План
серпень, 2017 р.
1. Аналіз роботи РМО за 2016-2017 н.р. (керівник РМО)
2. Результативність роботи учителів початкової школи у 2016-2017 н.р. та завдання на 2017-2018 н.р. (методист РМК)
3. Особливості навчально-виховного процесу початкової школи у 2017-2018 н.р. (керівник РМО)
4. Нова українська школа. (методист РМК)
ПЛАН районного методоб’єднання вчителів
План роботи РМО 3-х класів у 2015-2016 н.р.
ПЛАН РОБОТИ
І засідання
районного методоб’єднання вчителів
3-х класів
серпень, 2015 р.
І . Теоретична частина .
1.Аналіз роботи РМО за минулий навчальний рік.
І . Теоретична частина .
1.Аналіз роботи РМО за минулий навчальний рік.
Ройко О.В. – керівник РМО
2. Особливості організації навчально-виховного процесу у 3-му класі у 2015-2016н.р.
Бондаренко І.Ж.-методист РМК
3. Формування загальнонавчальних умінь і навичок відповідно до програми 3 класу.
ІІ засідання
районного методоб’єднання вчителів
3-х класів
Проблемний семінар
Розвиток мовно-мовленнєвої та комунікативної компетентності третьокласників
січень, 2016 р.
1. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні української мови.
1. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні української мови.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
2. Соціокультурна складова у змісті української мови.
Долгальова Н.В. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 2
3. Реалізація програми з розвитку зв’язного мовлення для учнів 3-х класів.
Романчук Л.В. – вчитель Антонівського НВК
4. Лінгвістичні орієнтири сучасної мовної освіти.
Чеховська О.П. – вчитель Кіровського НВК.
5. Види роботи на уроках розвитку зв’язного мовлення.
Кокойло Г.С. – вчитель Новогупалівського НВК
ІІІ засідання
районного методоб’єднання вчителів
3-х класів
березень, 2016 р.
Педагогічне проектування як засіб становлення і розвитку ключових компетентностей суб’єктів освітнього простору.
1.Проектні технології у програмі 3 класу.
Скотаренко В.Г. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 1
2. Структура уроку-проекту.
Башмакова Л.М. – вчитель Дніпровської ЗОШ
3. Проектування педагогічної діяльності вчителя.
Пухальська О.І. – вчитель Купріянівського НВК
4. Спостереження відеоуроку математики.
Прохновська Т.В. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 2
Комментариев нет:
Отправить комментарий